Springare är fortfarande jävligt trött! Och inte tyst…

Varför?

WTF?

Polisen i Örebro, Peter Springare, är fortfarande jävligt trött. Och inte tyst trots alla försök att tysta honom. Det senaste försöket var när man anmälde honom för dataintrång eller vad det var efter att han dragit ner byxorna på den där åklagaren som påstod att hon trots exakt samma vardag inte alls kände igen sig. Det var UPPENBART redan innan han drog ner hennes byxor offentligt att hon var ideologiskt driven och endast hade det som motiv och ljög därför hårt.

För vad var det hon sa då?

När jag nu väljer att uttala mig gör jag det på samma grund som Peter Springare, nämligen på den ovetenskapliga erfarenhetsbaserade grunden. Jag uttalar mig utifrån mitt yrke som åklagare på åklagarkammaren i Örebro, där jag utreder både grova brott och andra allvarliga brott. Jag har varit åklagare i 15 år och har alltså arbetat under hela den period på 10-15 år…

View original post 105 more words

Leave a Reply

